Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 4 januari 2013

Probleem met foto uploaden help!!!

Ten eerste allemaal een gelukkig gezond en creatief 2013
Zoals jullie misschien al gemerkt hebben ben ik een tijdje niet echt in blogland geweest.
Dit komt doordat ik de laatste weken van December elke dag bij mijn Oma in het ziekenhuis ben geweest .
Het is allemaal niet zo mooi afgelopen en gisteren hebben we afscheid moeten nemen tijdens de crematie mis .
Dus de feestdagen waren voor mij en mijn familie niet zo fijn maar we hebben met zijn allen geprobeerd er iets van te maken want dat zou Omi zo hebben gewild.
maar nu komt mijn uitdaging van het nieuwe jaar
Als ik een foto wil uploaden dan gaat dat niet want ik kan niet bladeren om de foto te zoeken .
Heeft iemand misschien enig idee wat ik kan doen?

Groetjes Cindy

7 opmerkingen:

  1. Mijn deelneming nog en veel sterkte bij het verwerken.
    Ondanks alles wens ik je toch het beste voor 2013. Ik weet niet of je Google chrome al hebt ingestalleerd, maar voor mij was dit de oplossing om probleemloos te kunnen bloggen. Je kunt dit naast Internet Explorer installeren, dus die hoef je niet te verwijderen. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook mijn deelneming met het verlies van je oma meis, heel veel sterkte met de verwerking.
    Wat de foto's betreft heb ik op dit moment hetzelfde probleem met internet explorer maar ik had al eerder google chrome geinstalleerd dus die ben ik maar weer even ernaast aan het gebruiken tot de problemen weer zijn opgelost.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Cindy,
    gecondoleerd met het verlies van je oma...heel veel sterkte de komende tijd!! Chrome is idd de oplossing! Ik werk er nu al een tijdje mee en geen problemen meer:0)
    hou je haaks meid!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn deelnemen met je oma het is toch altijd een gemis en heel veel sterkt de komende tijd.Kan je niet helpen met wat betreft de foto's op je blog te zetten.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gecondoleerd Cindy met je oma, heel veel sterkte. Zelf had ik het gisteravond ook toen ik een foto wou plaatsen, heb het toen maar zo gedaan, eerst in de fotomap waar al je foto's automatisch geplaatst worden (kan eventjes niet zo snel meer op de naam komen) daar mijn foto geupload en toen lukte het wel. Maar zag net dat je nu met google chrome werkt, heb ik ook geprobeerd maar vindt dat zo verschrikkelijk langzaam werken, waarom weet ik niet misschien ligt het aan mijn computer. Gelukkig lukt het je nu weer wel.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd. Het zal allemaal heel dubbel zijn geweest. Sterkte.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gecondoleerd met het verlies van je oma en heel veel sterkte nog voor de komende tijd. Ik weet uit ervaring dat een overlijden rond de feestdagen heel dubbel voelt, want mijn oma is een paar jaar geleden tussen Kerst en Nieuwjaar overleden. Wat ik me nog speciaal herinner uit die periode is de saamhorigheid in de familie die heel intens was. Het heeft natuurlijk tijd gekost, maar ik heb het verdriet een plekje kunnen geven. De scherpe randjes van de pijn zijn gesleten en de warme herinneringen komen regelmatig nog naar boven. Ik hoop dat jij je verlies t.z.t. ook een plek kunt geven en dat de fijne herinneringen de boventoon gaan voeren. Sterkte!
    Liefs!
    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)