Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 19 februari 2013

Easelkaartje Lente achtig of een ei hoort erbij

http://krea2day.blogspot.nl/
Bij deze leuke blog vragen ze om een Easelkaartje en dit is mijn resultaat geworden:
Ik heb hem gemaakt met de Noor Design mal 6002/0147
Het kleine ronde tekststempeltje is van Eline en zo ook het 3d knipvel van de kip en het kuiken uit het ei.
Wat plakparels en een gestanst rondje uit papier van een papierblok (de winkel met de vele Actie en onder het design rondjes 2 kleine doily`s geplakt van Magnolia.
Groetjes Cindy

5 opmerkingen:

  1. Wat een lieverd zeg. Mooie kaart heb je er van gemaakt.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! En dat malletje doet net als kippengaas aan!
    Mooi gedaan!
    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit kaartje schitterend Cindy, ik vind hem prachtig zo met dat geel, top weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieffie, supergaaf model heb je ervan gemaakt. groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)