Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 5 juni 2013

Geluksmaand

De vorige maand was voor mij een geluksmaand in blogland
Ik heb een hele mooie kaart gewonnen met de bloghop van Mirandaswenskaarten.blogspot.nl
En bij Annerieke heb ik een heel leuk pakket gewonnen door mee te doen met de Candy
En tot slot heb ik met de Candy van Karin Schuring meegedaan en daar ook nog deze prijs gewonnen .
Dus bij deze nogmaals alledrie heel erg bedankt
Ik ben er dolblij mee met al deze nieuwe spulletjes .

Lieve knutselgroetjes Cinderella


5 opmerkingen:

  1. Wauw je bent echt een bofbips, wat super Cindy om zoveel prijsjes te winnen, hoe leuk is dat. Gefeliciteerd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk al je spulletjes! Soms mag een mens ook geluk hebben hoor.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk is dat hé als een candy wint, veel plezier ermee.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je mooie prijzen, je hebt echt geboft..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)