Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 23 juni 2013

Samen 80 jaar kaart voor man en vrouw

Deze kaart heb ik voor onze vrienden gemaakt ze zijn allebei dit jaar 40 geworden en hielden gisteren een feestje.
Ik heb een dubbele kaart gemaakt voor hun samen.
Dit is hem geworden






14 opmerkingen:

  1. Deze kaart is ook erg gaaf !! Leuk zo een dubbel model voor 2 jarigen .... Fijne zondag verder. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaarten heb je gemaakt Cindy.De kaart voor de 40jrige is een beauty zo mooi en het slagen voor automonteur is erg fleur geworden.Groetjes Joke en nog een fijne dag verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi verwerkt om op deze manier een dubbele kaart te maken. Groetjes nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat schitterend cindy, heel erg mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Cindy,
    wat een prachtig model heb je gemaakt! Daar heb je veel zorg aan besteed. Zullen die vrienden vast en zeker erg gewaardeerd hebben!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cindy,
    Wat een leuk model is dit..echt mooi en overal is wat te zien, ik vind hem super..Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je dat weer leuk gedaan! Je examenkaart hieronder is ook erg gaaf! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk zo'n kaartje had ook ieder zijn eigen kant op het kaartje?

    groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is een kaartje vol verrassingen....je moet hem echt van alle kanten bekijken om alles gezien te hebben....heel leuk gedaan. Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat mooi Cindy en prachtig afgwerkt.
    leuk dat je volger van mij bent geworden en ik heb mij hier ook aangemeld.
    lieve gr van An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit heb je heel mooi gemaakt Cindy!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Cindy,
    wat een mooi kaartje, er valt zoveel op te zien, leuk gedaan!
    groetjes, Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)