Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 22 september 2013

Een Sara kaart met kado envelop

Vrijdag werd me gevraagd of ik nog voor zaterdag een Kado envelop kon maken en natuurlijk kan dat .
De uitnodiging voor het feest bestond uit een aantal leuke foto`s en deze heb ik gebruikt op de kaart.
Hierboven zie je de envelop waar de kaart in zit 

Op de achterkant zit weer een kleine envelop waar je dan het kadogeld of bon kan instoppen

Ik heb een grote kartonnen kaart gebruikt en papier van een papierblok van de Action
Het hartje is van Magnolia


Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden
tot zo 

1 opmerking:

  1. Jonge, wat ben jij druk geweest dit weekend!
    Super allemaal..
    Ik heb geen schaar, lijm e.d. aangeraakt...ik zat in een fluisterbootje dit weekend. Ook leuk hoor, maar heb het wel gemist. Morgen maar weer.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)