Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 8 december 2013

Verjaardagskadootje voor de jarige Fleur en bijpassende kaart

Hallo allemaal mijn laatste post van deze week
Vandaag hield ons buurmeisje Fleur haar 12e verjaardag en ik heb dit
kadootje gemaakt en er een bijpassende kaart bijgemaakt.



Leuk dat jullie weer voorbij zijn gekomen en lieve reacties hebben achtergelaten
ik wens jullie een fijne week
en tot FB of Blogs
XXX
Cinderella

4 opmerkingen:

  1. Ik had het al gezien op facebook, maar dat heb je toch weer leuk voor d'r gemaakt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart en creatie heb je voor je buurmeisje gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gaaf zeg!!
    Dat zal je buurmeisje geweldig gevonden hebben.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zooo wat heb je die gaaf gemaakt !!
    Een fijn en gezellige (knutsel) week gewenst ☺
    Grtjsss en liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)