Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 14 februari 2014

Nieuwe en tevens de allerlaatste Challenge van You Me and Magnolia Vintage and Pearls/ New and Last but not least Challenge at You me and Magnolia Challengeblog

Hallo allemaal ,
Hier een nieuwe challenge en tevens de allerlaatste want we gaan ermee stoppen jammer genoeg van You Me And Magnolia Vintage and Pearls sponsor is
http://www.hobbyactief.nl/
Nou komt hier dan mijn DT kaartje voor de challenge http://youmeandmagnolia.blogspot.nl/2014/02/challenge-28-vintage-en-parels.html
Ga even op het blog kijken voor meer info en naar de geweldig leuke kaarten van mijn Teammies

Er zit een klein elementje Vintage op de tekst aan de zijkant en parels ook .
This is my DT card for our Last Challenge because we are going to stop at The You Me and Magnolia blog with many regrets .Go see our blog and join in for the last challenge.http://youmeandmagnolia.blogspot.nl/2014/02/challenge-28-vintage-en-parels.html

With this card I`d like to join at ; http://www.totallytilda.blogspot.nl/2014/02/totally-tilda-challenge-89.html

Ik zit vandaag in Waspik bij de Noor Vriendinnen dag samen met Pouwla Guns Christa Cornelissen en Natascha Stienen en Desiree Clijssen en misschien zijn jullie daar ook wel dus misschien tot bij Noor en anders
Zie ik  jullie vanavond
Tot ziens
Cinderella

ps voor diegene die aan Valentijnsdag doen ik draag de kaart op aan jullie
Have a nice day
XXX
Love you all for blogging with me !!!

5 opmerkingen:

  1. Een schitterende kaart en jammer dat you me en magnolia gaat stoppen.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig! Jammer dat het ophoudt. Maar het kost ook enorm veel tijd...Wie weet vind je gauw een nieuwe uitdaging..
    Lieve groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart Cindy! jammer dat ze gaan stoppen...
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a sweet card, love those hearts. Thanks for joining in with our Pink and Red Valentine's challenge at Totally Tilda :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous cute Tilda Valentine creation great take on the chall theme.

    Thanks for sharing at Totally Tilda chall

    smiles Christine x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)