Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 16 juli 2014

Hello A new challenge @ Magnolia Forever /Hallo een nieuwe challenge bij Magnolia Forever

http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2014/07/6-ribbon-lace-and-pearls-team-a.html

There`s some new challenge going on at Magolia Forever come and see us and join us

Er is een nieuwe challenge bij Magnolia Forever kom en doe gezellig mee.


I went to Roermond today with a couple of hobby friends we`ve had a great time and a really
nice lunch. But I had no time to create something today . Maybe later .

Vandaag ben ik naar Roermond geweest samen met een aantal hobbyvriendinnen we hebben geshopt en geluncht het was supergezellig .
Maar jullie snappen natuurlijk wel dat er geen tijd was om kaartjes te maken. Misschien laterrr

XXX
Cinderella

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)