Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 8 juli 2014

My DT card Challenge Reminder of Magnolia Forever/Mijn DT kaartje voor de challenge bij Magnolia Forever

Hello my friends,

Today we from team B are letting you all see our DT Reminder cards for the challenge of http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2014/07/5-summer-team-a.html
It`s the Summer challenge so come on and join us
Here`s my DT card hope you like it


Hallo mijn vriendinnen /vrienden,
Vandaag willen wij van team B jullie herinneren aan de challenge Zomer bij http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2014/07/5-summer-team-a.html
Dit doen wij natuurlijk d.m.v. onze voorbeeldkaarten
Dus kom kijken en doe gezellig met ons mee

Our sponsor /onze sponsor
Hobby Werken.nl


Hier is mijn Dt kaart



Tot later
See you later
XXX

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, Cindy, heel mooi gedaan!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo,

    Prachtige kaart. Helaas was bij ons weekend weg de zon ver zoek :-(

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gaaf kaartje heb je gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekkere zomerse kaart met mooie stranddetails erop verwerkt. Je vorige kaarten zijn ook weer prachtig.
    Veel liefs Elles

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)