Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 22 maart 2015

Reminder card for magnolia Forever

Hello

It`s been a while but here i am with my DT remindercard for the running challenge of http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2015/03/challenge-6-add-charm.html


Het is weer een tijdje geleden maar hier is mijn DT reminder kaartje voor de lopende challenge bij
http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2015/03/challenge-6-add-charm.html

Come on and take a peek on our blog and then get on it and join us .
Have a nice Sunday

Kom op en kijk op ons blog en daarna ga aan de slag en doe gezellig mee.

Xxx
Cinderella


4 opmerkingen:

  1. Liefff!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Cindy
    Wat een schattige kaart heb je gemaakt, deze stempel blijft ook zo lief, mooi ingekleurd en zo lief met de vlindertjes.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje is dit Cindy en wat heb je die vlindertjes leuk erbij verwerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)