Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

vrijdag 8 mei 2015

Long time no see / Lang niet gezien !!!!

Hi yes it`s me again but now with another reminder card for the challenge at
Hoi hier ben ik weer maar nu met een andere herinneringskaart voor
http://paradiseofstamps.blogspot.nl/2015/05/challenge-17-animal-team-1.html
Come on and dazzle us with your creations
Kom op en verras ons met je creatie


This is a CAS card (Clean and Simple) .
It`s a card to cheer someone who`s feeling sick or sad

Deze kaart is CAS en is om iemand op te kikkeren.

I wish you a Happy Creative weekend
Ik wens jullie een gelukkig en creatief weekend
Cinderella
XX


Stamp is from Marianne Design

2 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,
    wat een mooi CAS kaartje. zo gaat alle aandacht naar de leuke stempel en de hoekjes heb je ook heel gaaf gedaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)