Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 30 mei 2015

Wedding Anniversary / Huwelijksdagkaart

Hallo allemaal/ Hello there,

Ik heb een kaart gemaakt op aanvraag voor een 20 jarige huwelijksdag.
I`ve made a card on demand for a 20th wedding anniversary.
De foto is niet zo duidelijk heb hem met mijn telefoon gemaakt en vergeten om er een met mijn camera te maken.
The picture isn`t so good because i`ve made it with my phone instead of my camera.
Have a nice saturday
Fijne zaterdag
Cinderella
Xxx                           Deze kaart doet mee aan de mei/juni challenge bij http://anreda.blogspot.nl/2015/05/challenge-mei-juni-en-uiteraard-uitslag.html

4 opmerkingen:

  1. Hoi Cindy,

    Toffe kaart gemaakt. Ook je vorig kaartje is een bjoeite.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel erg leuk kaartje ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is gorgeous Cindy!! The design is fabulous and so beautifully embellished.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart. Cindy. En wat een prachtige bloementoef!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)