Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 8 juni 2015

Magnolia Forever DT card Anything but square Wedding Anniversary card.

Hello everybody ,

Today Im gonna show you my DT Reminder card for the challenge at http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2015/06/design-team-call-and-challenge-11.html
We also have a DT call so come on and join us .

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag mijn DT herinneringskaartje zien voor de challenge bij http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2015/06/design-team-call-and-challenge-11.html
We hebben ook een DT call we zoeken dus teamgenootjes dus houdt je van Magnolia doe dan mee en misschien wordt je wel mijn team genoot.

This card I made for my lovely neighbours for the 20th Wedding anniversary.
I used the boat mal from Dutch Doobadoo.

Deze kaart heb ik gemaakt voor mijn lieve buren die vorige week hun 20ste trouwdag vierden.Ik heb de leuke boot mal gebruikt van Dutch Doobadoo.

After this blogpost I will be back in an hour to show you another creation but first this one.

Na deze blogpost kom ik terug over een uur met nog een creatie maar eerst deze.
With this creation I`d love to join athttp://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.nl/2015/06/challenge-106.html
En de bingo metaal (bij het anker ) kraft (de paal van het zeil) en lint (bij het hartjeslabel)
deze leuke challenge is bij http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2015/06/anmacreatief-challenge-45-juni-2015.html


8 opmerkingen:

  1. Een écht huwelijksbootje, leuk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Cindy, wat leuk om deze twee tortelduifjes samen op dat bootje te zetten. Mooi gekleurd en heel toepasselijk met die tekst erbij.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wonderful creation !!!
    I love it !
    Have a nice day.
    Big hugs, Mumur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is ook al zo leuk!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow this is very unique - I am sure the recipient will be very pleased with this card.
    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje en een leuke vorm dat huwelijksbootje. Dank je wel om deze mee te laten doen met onze challenge.
    Groetjes Veerle DT Addicted To Stamps

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart en ook een heel leuk model! Leuk dat je ook meedoet met onze challenge bij ATSC, bedankt. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Cindy, gezellig dat je meedoet met de junichallenge bij AnMaCreatief. Ik heb alleen even twee vraagjes. Ik heb even zitten te puzzelen welk bingorijtje je hebt gebruikt maar ik kom er niet helemaal uit. Zou je deze er nog even bij willen zetten? En om dan even de puntjes op de i te zetten, wil je de link nog even aanpassen, je linkt nu n.l. naar het blog van Anne-Marije. Dank je wel. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)