Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 13 september 2015

Beterschapskaart met Bestie .

Hallo allemaal ,
Vandaag gaat de nieuwe challenge in hier bij KIC http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2015/09/kic-challenge-68-beterschap.html Het thema is Beterschap en onze sponsor is ;

Hi my friends,

Today the new challenge in KIC http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2015/09/kic-challenge-68-beterschap.html
The theme is Get well soon and our sponsor is ;

Dus kom en doe gezellig mee / So come on and join us .
Hier komt mijn kaartje / Here comes my card .
Fijne zondag
Have a nice Sunday
Cinderella
Xx

4 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)