Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 22 november 2015

Magnolia Reminder Card No Pink/ Geen rose...

Hello here I am on a Sunday morning with the Reminder Challenge of :
Goedemorgen hier ben ik op deze zondagmorgen met de Reminder kaart van;

http://magnolia-for-ever.blogspot.nl/2015/11/challenge-22-no-pink.html

So get busy and join us

Dus ga aan de slag en doe mee

This creation I`ve made for my Aunt who celebrated her Birthday it`s from Dutch DoobaDoo.

Deze creatie heb ik gemaakt voor mijn tante die laatst haar verjaardag vierde .
Het is een mal van Dutch DoobaDoo.

Have a nice Sunday
Een fijne Zondag
Cinderella
XX


3 opmerkingen:

  1. Prachtig! Je brengt me op ideeen. Ik heb er 1 klaar maar wist niet wat erin te doen.
    Nu wel ;-)
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,

    Prachtige creatie, mooie kleuren. super.
    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi cadeautje! prachtig! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)