Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 5 december 2015

Weer een geslaagde Noorvriendinnendag Nieuwsgierig wat we allemaal gemaakt hebben kom snel kijken!!!

Hallo allemaal,

Vanmorgen mijn vriendin Yvonne opgehaald en toen op naar Waspik om aan de Noorvriendinnendag deel te nemen.
Als eerste hebben we bij Raffaela een make and take gedaan .
Een stoer kaartje vindt ik het.
Daarna de eerste workshop gedaan bij Miranda en Marijke
ook heel erg leuk .het was wel even aanpezen en thuis nog wat afmaken maar
dat mocht de pret niet drukken.


Toen hebben we even lekker geluncht en de make and take bij Joyce gedaan .
Ook leuk.

Vervolgens bij Ineke en Cootje de tweede workshop gedaan .
Ook deze thuis even verder moeten afmaken maar zoo leuk en ook nog de mal mogen houden gesponsord door Dutch DoobaDoo alleen jammer genoeg had ik hem al zelf gekocht .
Dus als iemand hem wilt overnemen graag .



Tijd over dus nog make and takes gedaan bij Let`s get bizzee`s Nancy 
Met deze creatie doe ik mee bij http://de-egel.blogspot.nl/2015/12/december-challenge-12.html
ook nog een workshop kadodoosje gedaan bij Jolanda de Ronde maar deze heb ik aan mijn vriendin gegeven met een reden die alleen wij weten dus hier heb ik geen foto van ...

En als derde en tevens laatste workshop bij Janet en Monique aangeschoven en ook zij hebben weer een geweldig leuke les gegeven .


Dus zoals jullie kunnen zien een zeer gezellige en productieve dag is het geweest .
Ik heb weer genoten en wil iedereen bedanken van het Noor Team .
Liefs en Creatiefs 
Cinderella
Xx

4 opmerkingen:

  1. Wauw dat ziet er reuze gezellig al die mooie creatie's
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen en fijn dat jij meer foto's hebt. Ik zat ook ergens tussen die 84 dames en vond het weer reuze gezellig.

    Hartelijke groeten,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er zeker gezellig uit. Leuke kaarten allemaal 😀

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Dat ziet er zeker uit als een leuke geslaagde dag,
    wat een mooie kaarten heb je gemaakt zeg !
    Je kaart voor de challenge is ook super ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze '2 kleuren' Challenge bij De Egel !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel - 2 kleuren}

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)