Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 1 maart 2016

Nieuwe challenge bij `t challenge `t scraphuis op face book Anything goes/Alles mag...

Hallo allemaal ,

Vandaag begint er weer een nieuwe challenge voor de maand Maart op facebook pagina  https://www.facebook.com/groups/674538302564524/?fref=ts.


Het thema is Anything Goes/ Alles mag dus ga helemaal los en doe gezellig mee .
Klik op de link om naar de Facebookpagina te gaan.

Ik heb een Verhuistag en envelop  gemaakt met de nieuwe mal Dutch DoobaDoo Envelope Art + Tag .
Papier is van ScrapBerry`s Summer Joy Butterflies.
Randjes met de Distresser van Tim Holtz gedaan en beinkt met Memento dewdrop kleur New Sprout 704.
Tekststempel Verhuisd is van Crealies en de de Veel Geluk stempel is een van rubber weet geen merk helaas.






Bij interesse in de hobbyspulletjes kijk eens op `t scraphuis.nl en vindt je iets niet vraag het Jolanda even dan kan zij je verder helpen.
Bedankt en leuk dat jullie weer een bezoekje hebben gebracht en ik hoop jullie creatie te zien op https://www.facebook.com/groups/674538302564524/?fref=ts

Met deze creatie doe ik mee bij http://knutselsenkadootjes.blogspot.nl/2016/02/challenge-33-knutsels-en-kadootjes.html

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

  1. Mooi de tag en envelop. Ziet er leuk uit.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)