Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 8 maart 2016

Reminder Paradise of Stamps card for a girl/woman..

Hello /Hallo,

Today I want to show you my reminder card for the Reminder challenge at
Vandaag laat ik jullie de kaart zien die ik heb gemaakt voor de herinnering aan de challenge bij;


http://paradiseofstamps.blogspot.nl/2016/03/challenge-37-card-for-girl-women-card.html

I used a Mo Manning Stamp / Ik heb een Mo Manning stempel gebruikt

Hope you will join us / Ik hoop dat jullie meedoen .
Cinderella
Xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)