Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 11 september 2016

Pluk de Dag...

Een hele goedemorgen ,

Vandaag gaat er een nieuwe challenge in bij KIC. http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2016/09/kic-challenge-92-orientaals.html

Ook kunnen jullie vanaf nu de challenge via facebook plaatsen klik op de link ; https://www.facebook.com/groups/1071726679576104/


Met het Thema Orientaals poeh dat was voor mij wel een moeilijke want je raadt het natuurlijk al .
Ik had daar niet echt iets voor maar...
Gelukkig waren er de Knotsgekke kaartdagen en heb ik daar nog iets gevonden hahaha hoe kan het ook anders he ?!!!

Dit is mijn creatie geworden ben benieuwd wat jullie er van vinden.

We hebben ook weer een leuke sponsor dus doe gezellig mee.

Een fijne zondag
Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

  1. Dat heb je goed opgelost. Dit is in elk geval oosters. Mooi gedaan!
    Ciao,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi gedaan Cindy. Leuk zoals je de hoeken afgewerkt hebt..top opgelost.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)