Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 1 november 2016

Let it Snow....

Hallootjes allemaal,

Vandaag was het mijn beurt om een creatie te maken voor `t Scraphuisblog en ik heb er een winterse kaart van gemaakt .
Met de leuke Dutch Doobadoo mal Dutch Cart Art Triptych A4 en ik heb een bladzijde uit het mooie Sweet Winter Season 3D stansblok van Studiolight gebruikt .
Ik laat jullie niet langer wachten hihi hier is ie dan ;

Later vandaag kom ik nog een keertje terug want vandaag is het weer de eerste dag van een nieuwe maand en dat betekent natuurlijk ook weer een nieuwe challenge op onze facebookpagina.
Daarover straks meer .

Latersss
Cinderella
Xx

2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)