Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

woensdag 15 maart 2017

And...... Ribbon and Lace it is at Magnolia Foreverrrrr.....

Hello here i am with the reminder card for Magnolia Forever the theme is Ribbon and Lace.

Hallo hier ben ik met de herinneringskaart voor Magnolia Forever het thema is Ribbon (Lint ) en Lace (Kant).

Our sponsors are / Onze sponsors zijn




And here`s my creation / Hier is mijn creatie

With this card I`d like to join the challenge at / Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij ;
http://www.simonsaysstampblog.com/wednesdaychallenge/

and
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/2017/03/midweek-magnolias-160-anything-goes.html
and
http://lovely-haenglar-only.blogspot.nl/2017/03/new-challenge-144-and-winner-of.html


Hugs Cinderella
Xx

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi!! Zacht van kleur en romantisch!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gorgeous! Love the lacy butterflies! So glad that you join the fun over Simon Says Stamp Wednesday “Bit O’ Green” Challenge! Awesome details and design! Super work!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje Cin....echt heel mooi gemaakt. Zo lief en zacht van kleur.... Ik dacht jij zet misschien wel DT achter je naam maar nee......niet gedaan. Had je al genoeg teams meis???
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. uch a beautiful project! Love the design and gorgeous colours. Thank you for joining us at LHOSM, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi she is beautiful and adore the butterflies thank you for joining us in The Midweek Magnolias Challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a delightful card, beautifully done! Thanks so much for joining in with us at Midweek Magnolia, good luck in the draw
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)