Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

donderdag 2 maart 2017

Vintage Tag ...

Een Goedenavond allemaal,? Goodevening to all of you,

Dat komt maar weinig voor dat ik `s Avonds voorbij kom he ?
Maar ik ben net klaar met mijn Vintage Tag voor de challenge bij Vintage & More dus ik dacht meteen ff plaatsen .
Ik was op zoek naar een vulpen punt maar laat ik die nou niet hebben jammer genoeg had er leuk bij gestaan .

I`m just ready with my Vintage Tag for the challenge on Facebook at Vintage & More so I just thought place it quick .


Een fijne avond nog/ Have a Nice evening
Liefs en Creatiefs
Cinderela

ps welkom aan mijn nieuwe volgers gezellig dat jullie erbij zijn gekomen .

Hier mijn Tag/ Here`s my Tag

Met deze tag wil ik graag meedoen aan de challenge / With this Tag I`d like to join the challenge at
http://scrapping4funchallenges.blogspot.nl/2017/02/challenge-84-anything-goes.html

6 opmerkingen:

  1. Een mooie en elegante vintage tag Cindy. Lief afgewerkt met dat mooie klokje, bloemen en strik.
    Lieve groetjes miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning tag very elegant.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je tag is prachtig Cinderella, prachtig gemaakt!!
    En wat betreft het reageren op Facebook....... Graag gedaan!!
    Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel knap, Cinderella
    grtjs
    Piuma
    http://vintagekaarten.clubs.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog (via FB) en leuk dat je meteen volger bent geworden. Jij maakt ook prachtige creaties. Deze vintage tag is super mooi, heel romantisch! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WoW what a beautiful card you made :-))
    Thank you for playing with us at Scrapping4funChallenges. Hugs, Andreja

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)