Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zaterdag 15 april 2017

Vrolijk Pasen.....

Een hele goedemorgen allemaal
Super leuk dat jullie er zijn.
En ik hoop dat jullie blijven kijken vandaag want vandaag ga ik 3x iets plaatsen .
Nu eerst voor http://tscraphuis.blogspot.nl/
De materialen die ik heb gebruikt zijn terug te vinden op bovenstaande link.
Het is een creatie geworden in het thema van dit Weekend Pasen dus hihi.
Ik hoop jullie laterrr ook nog te zien dus tot dadelijk

Goodmorning to all of you and I hope you are enjoying this Easterweekend
My creation is also about Easter .


Met deze kaart wil ik graag meedoen aan de challenge bij / With this card I`d like to join the challenge at

http://lovely-haenglar-only.blogspot.nl/2017/04/winner-of-challenge-144-and-brand-new.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)