Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

maandag 15 mei 2017

For someone special.../ Voor iemand Speciaal....

Hi there here i am with my DT creation for Paradise of Stamps.

Hallo hier ben ik met mijn DT creatie voor Paradise of Stamps.

The theme is for Someone special and if you want to play along go to the link below and know you`re very welcome .

Het thema is voor iemand speciaal en als je graag mee wilt doen dan ga naar de onderstaande link en dan verwelkomen we je met open armen .

http://paradiseofstamps.blogspot.nl/2017/05/challenge-56-for-someone-special-team1.html

I`ve made this doorhanger from DDBD and used the stamp from Joy crafty with the Giraf.
Hope to see you soon at our challenge
Ik heb deze deurhanger gemaakt met DDBD en ik heb de giraffe stempel van Joycraft gebruikt .
Hoop je te zien bij onze challenge

This crestion join`s the challenge at /  Deze creatie doet mee bij

http://craftaddictionchallenge.blogspot.nl/2017/05/challenge-05-alles-behalve-vierkant.html

http://2sistersontheblog.blogspot.nl/2017/05/challenge-3.html

Cinderella
XX

5 opmerkingen:

  1. Prachtig gemaakt Cindy, de kleuren zijn super gaaf.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit blijft een leuk model! Een hele leuke kaart heb je gemaakt voor onze challenge. Bedankt voor je 2e inzending.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke deurhanger.
    Bedankt voor je deelname bij Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww wat een fantastisch mooie creatie en dank je wel voor je deelname aan onze Craft Addiction Challenge en succes! Lieve groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)