Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

zondag 6 augustus 2017

Als je Haar maar goed zit ...

Hallo allemaal vandaag is het weer zover en laat ik jullie mijn DT kaart zien voor de challenge bij Kaartjes inspiratie challenges op facebook om mee te doen klik op onderstaande link

Hello here`s my DT card for the challenge at Kaartjes inspiratie challenges on Face book
do you like to join us click the link below


  https://www.facebook.com/search/top/?q=kaartjes%20inspiratie%20challenges

Onze sponser is/ Our sponsor is



En hier dan mijn kaartje / Here`s my creation
With this card I`m joining the challenge at

http://mybestiesaussiechallenge.blogspot.nl/2017/08/august-challenge-8.html

Liefs en Creatiefs Hugs and kisses
Cinderella

3 opmerkingen:

  1. Wat een dotje weer....superleuk gedaan Cin...xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaartje.
    En wat leuk dat je meedoet met onze challenge bij my besties aussies challenge blog
    Groetjes Ilona dt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful Tag and love the image .
    Thank you for joining us at My Bestie Aussie Challenge.
    Hugs Rose

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)