Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog Ik ben Cindy en ik heb als hobby net als zovele andere het maken van kaarten en andere spulletjes die kunnen worden opgepimpt My name is Cindy just like so many others I create cards, craft other stuff do a little mixed media just Do what I like Xx

dinsdag 19 september 2017

HAPPY BIRTHDAY

Goedemorgen allemaal,

Vandaag kom ik eventjes voorbij met een kaart die ik voor mijn collega heb gemaakt voor haar verjaardag.
Heb een van de nieuwere DDBD mallen gebruikt en papierblokken van Joycrafts Spring en Budding Spring, Lavinia stempel en een Nellie Snellen Clear Fairy tale stempel.
Voor meer info kijk even op https://tscraphuis.blogspot.nl/



Een fijne dag allemaal
Liefs en Creatiefs
Cinderella

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart! Zo leuk ook dit model...groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi modelletje en een erg leuke verjaardagskaart, Cindy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi is deze mal Hè Cindy, wat heb je er een prachtige creatie van gemaakt en zo mooi van kleur.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie bezoekje en reactie op mijn blog
Ik kom gauw weer eens bij jullie kijken
Lieve en Creatieve groetjes
Cinderella(Cindy)